Danielle en Stephen in India

Hindustan Travel

Goedemorgen beste vrienden en vriendinnen!

We zijn er! Na een prima vluchtnaar Moskou mochten we daar eerst twee uur vertoeven. Het was een heel erg vreemd vliegveld. Heel groot, heel leeg, heel wit en heel schoon. We werden door de douane geloodst en kregen Russische stempels, werden in het Russisch aangesproken en bewogen ons maar een beetje met de groep mee. Ook moesten we wachten bij een balie in een gigantische hal om vervolgens te horen dat we samen met allemaal andere Nederlanders maar even moesten wachten op een security check. Het was allemaal vaag en weird maar we leven nog.

Vlucht naar Delhi ging ook prima met Aeroflot. Wel heb je het na 5,5 uur echt wel gehad. Daar aangekomen was een hele bizarre ontmoeting met India. Nadat we ons door immigratie hadden gewerkt en onze koffers opgehaald hadden liepen we door twee glazen deuren. We kwamen uit in een grote hal met aan de linkerkant en de rechterkant ALLEMAAL Indiers met bordjes met namen van wie zij kwamen ophalen. Het was doodstil en iedereen keek ons aan. Stapje voor stapje liepen we door, voorzichtig glimlachend. We konden eerst onze naam niet vinden maar uiteindelijk na rustig te kijken wel. We moesten toen nog een half uurtje wachten op onze taxi waar we ook weer even moesten lopen. En zelfs om 3 uur 's nachts is overal gek verkeer. AUto's die zomaar stil staan, honden op de weg, een koe (JOEPIE de eerste!) en iedereen rijdt aan de andere kant (oude kolonie van Engeland).

Na een raar ritje met Magnum-etende zwervers kwamen bij een hotel dat niet de onze was want die zat vol. We geloofden het eerlijk gezegd niet maar al snel werd duidelijk dat het wel zo was. We werden vriendelijk geholpen en gaven maar wat fooi, (10 roepie, ongeveer 12 eurocent maar voor hun dus heel wat) en kregen onze kamer. Basic maar prima.

Hier is het nu 1 uur 's middags en ik heb heerlijk geslapen, Danie heeft wat moeilijker geslapen. We gaan nu de stad verkennen. In 5 minuten lopen hebben we al zoooo veeeel gezien. Gekke eettentjes, zwervers, zooi, zooi en zooi en nu zit ik in een heel vaag kantoortje. Maar we zijn blij dat we er zijn en hebben heel erg veel zin in vandaag.

Hoe is het in Hollandia?

We houden jullie op de hoogte!

Liefs

Joanne

WHAHA echt magisch....ik zie stef al heel ongemakkelijk naar buitenkomen en dat al die Indiërs denken WOW Blondie!! en bij Danielle....Hoi blauwe ogen!
Have fun guys!!!

Tim

Wauw, klinkt vet! Grappig dat koeien daar ook heilig zijn, het is dus eigenlijk net Limburg! Heb je dit trouwens ook getypt op een raar toetsenbord of zijn die daar hetzelfde als bij ons? En ook al zoete dingen gevonden? Have fuuuuhuuuuun allebei!

Naomi

AAh fijn om te weten dat alles goed gaat daar:D
Vind het echt leuk om te lezen!! Ik ben heel benieuwd
wat jullie allemaal gaan eten daar!!
Geef een kus van me aan een koe.

Kijk al uit naar jullie volgende update!
xx

Lien

Hoelang duurde het voordat jullie doorhadden dat de Indiër met Het bordje "LOSERS"daar voor jullie stond? ;) X