Danielle en Stephen in India

Niet morgen maar over-over-morgen

Hallo allemaal!

Na maanden van voorbereiding en nog een aantal dingen die we moeten doen is het woensdag dan eindelijk zover. Danielle en ik vliegen naar Delhi om 5 weken lang rond te reizen in het land van de Chai, de Taj Mahal, Bollywood, de Dalai Lama, afdingen en onderhandelen, curries, ongereinigd water, smerige Alladin-straten, kleurrijke sari's en een perfecte combinatie van Boeddhisme, Hindoeïsme, Islam en Christendom. Kortom, een geweldige vakantie. Zo klinkt in ieder geval het concept.

Op onze weblog kun je de avonturen die we meemaken nalezen en je reactie plaatsen. Van de schokkende ontmoetingen met de Indiërs tot aan beschrijvingen van de bizarre cultuur en de natuur. We zullen proberen zoveel mogelijk te vertellen. Als het aan geld ligt is dat geen probleem, een uur op internet in India kost namelijk zo'n 20 eurocent.

Als je niet elk uur in spanning wil zitten om te kijken of we iets hebben geplaatst kun je je aanmelden voor de RSS feed of de mailinglist. Je krijgt dan een melding als er een nieuw berichtje is geplaatst.

Ik hoop dat jullie van de verhalen genieten en ben benieuwd naar jullie reactie's!

Tot snel!

Stephen

Reacties

Reacties

Danielle

leuk intro verhaaltje steph!! :D Ik ben op dit moment nog mijn laatste spullen aan het inpakken en al m'n pasjes/paspoort/travellercheques aan het kopieeren en dan ben ik er hopelijk helemaal klaar voor! nog 2 nachtjes slapen en dan is het zover. Ik vind het heel erg spannend maar heb er ook heel veel zin in! Het zal een groot avontuur worden en we kunnen hopelijk via deze weg iedereen een beetje op de hoogte houden van onze belevenissen!

groetjes, danielle

Trudy en Henk

Daniëlle en Stephen,

Wij wensen jullie een goede reis en een fijne tijd toe in Inda en we zullen jullie volgen.

Elly

Hi Danielle en Stephen, Spannend!!!! Goede reis, veel plezier, fijne vakantie, veel foto's, ik zal jullie volgen.

Veerle

Hoi lieve Stephen (en Danielle)!
Heel veel plezier in India, ik ben echt erg benieuwd hoe het daar is en wat voor avonturen jullie allemaal mee gaan maken! S, snel wat afspreken als je terug bent!
Liefs, Veerle

Maurits

Waarschijnlijk kost het maar 20 eurocent voor een uur internet omdat je wel vijf uur nodig hebt om 1 pagina te laden ;). Have fun en tot vanavond nog even gelukkig! SHALOM!

Sander

Heel veel plezier! Zet alle zintuigen goed open zou ik zeggen!

Lady Baba

Hallo daar mister Stepheeeeeeeeeeen
Ben je al in India?! ja? ja?
ik heb mijn email bij de mailinglist gezet zo blijf ik lekker up2date en hoef ik minder moeite te doen om je te site te stalken.. lekker handiiiiig
Kan niet wachten tot je eerste verhalen van jou en Danielle
Veel Liefdeeeeeeeee en catwalk fiercenesss
Baba

p.s Gaga would be so proud of you!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!